Sunday, September 13, 2009

Raya Tahun Ni..


Mak : Cepat siap2..Jom hr ni beli baju raya..


Danial Jr : Yeay, abang nak jeans ngan T-shirt kaler biru!!



Well, 2 la ayat yang aku selalu dengar tiap kali nak raya masa kecik2 dlu..Segala persiapan raya semua disediakan by parents..But now aku dah 21, mestila segala baju besar baju kecik, suar besar suar kecik kne siap sendri..It just, aku rindu saat raya aku kecik2 dlu..Mmg terasa sgt nikmat raya..But now aku dah bsr, segala persiapan raya pn xde lg..and maybe raya utk thn ni aku x beli pape,just sekadar berpakaian office utk raya pertama smpai ke tiga(sbab aku kne kje)..Aku terlalu bz thn ni, yang amat menyedihkan, puasa thn ni ad la dlm 4 kali aku berbuka ngan family aku..Kira aku dah jarang hbs kan mase ngan family aku..Sorry sgt 2 my family, i got a huge comitment to handle..


Tp aku rasa korg pn mesti pnah rasa saat2 camni kan..the more we get old, the more feeling nak raya 2 dah xde..No more main bunga api, no more duit raya, no more ziarah rumah jiran2, no more ziarah umah org yg kt xknal smata2 utk duit raya..2 be honest i'm fucking miss my childhood,my high school moment..Time 2 la raya mmg Hot..Tak yah nak pk nak raye ngan kapel2, just tau enjoy with frens..


Anyway, Selamat Hari Raya guys..Minx maaf klu aku ad wat salah n silap.. :)

1 comment:

  1. betul3..windu sngt time kecik2 n skolah..
    time tu rayew mmg best..
    x mcm skang...
    x dew feeling pn..
    x tau kanpew...persoaln?
    hi..hi..

    ReplyDelete